Killing Arms WoW

Killing Arms WoW Guild WoW 3.3.5a

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2011-10-26 22:28:57

freeq

Administrator

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 25
Punktów :   

Warior

War tank Dużo tego więc uważać ;D

Warek protection był najlepszym main tankiem na TBC. No właśnie "był". Odkąd protadinowi łatwiej osiągnąć unhittable (uncrushable - jednak na WotLKu ten termin praktycznie nie istnieje, crushowac mogą moby 4 lvle wyższe niż gracz, a bossy mają 83 lvl) warek nie jest już taki wykoxany. A dlaczego?

1. Zmiany w mechanice skilli.
Shield Block
- na TBC zwiększa szansę na block o 75% na 6 sekund na 1/2 blocki. 5 sec cd
- na WotLK zwiększa szansę na block o 100% na 10 sekund na wszystkie blocki oraz podwaja block value. 60-40 (30) sec cd (30 sec z talentami i bonusem z T9)
Na TBC używam makra Heroic Strike + Shield Block na tych silniejszych bossach przez co jestem nonstop unhittable. Na WotLKu też używam tego makra, ale nie sprawdza się ono tak doskonale jak na TBC. Przez 30 sekund (20 sekund w T9) dostajemy mocniej, gdyż SB jest na cd. Jednak, bonus z 4xT8 sprawia, że gdy SB jest aktywny dostajemy mniej dmg ze spelli. Ja osobiście wolę stały SB na sobie niż to podwójne SBV.
Devastate/Sunder Armor
Zmieniło się tylko to, że armor jest zdejmowany w procentach a nie w wartościach. 20% redukcji armoru na 5 stackach.
Revenge

Bije z talentem za kosmiczne ilości. Crity mogą sięgać czasem 10k. Glyph of Revenge sprawia, że użycie Revenge daje darmowego HSa.

Shield Slam

Bez zmian. Glyph of Blocking sprawia, że po użyciu SS mamy zwiększone Block Value o 10%.

Last Stand

Cooldown skrócony z 8 minut do 3/2 minut. Glyph of Last Stand zmniejsza cd o 1 min.

Shield Wall

Cooldown skrócony z 30 minut do 5 minut. Redukcja obrażeń zmniejszona z 75% do 60%. Talenty zmniejszają cd o 1 min. Glyph of Shield Wall zmniejsza cd o 2 min, ale zmniejsza też redukcję obrażeń z 60% do 40%.
Berserki bossów one-shotują warka z odpalonymi trinkami, SW, LS, ER itp. Lepiej używać co cd imo.

Heroic Strike

Bez zmian. Glyph of Heroic Strike sprawia, że crity HSa dają 10 rage. Jako main tank, który będzie miał full rage ten Glyph jest zbędny.

Intervene

Wyszło już praktycznie z użycia... Dodatkową zmianą jest to, że zmniejsza aggro celu o 10% (talent sprawia, że dodatkowo zmniejsza otrzymywany dmg). Talent sprawia, że Intervene wyciąga ze spowolnień.

Taunt

Nie spotkałem się z resistami na niego, czasem missy na początku tankowania. Jedną ze znaczących zmian jest to, że teraz jest to skill z 30y zasięgu. Glyph of Taunt zwiększa szanse na trafieniem Tauntem o 8% (spell hit cap to 16%, melee hit cap to 8%, gdy ma sie już mhc to ten glyph sprawia, że nie ma mowy o nie trafieniu tauntem).
Większość bossów jest tauntowalna (poza Leviathanem i Vezaxem).

Charge/Intercept
Teraz mogą być używane w combacie i w defensive stance (jeśli ma się talent pod to). Spore ułatwienie. Umożliwia warkowy stun-lock. Żegnaj stance-dance.
Berserker Rage
Może być używane w defensive stance. Żegnaj stance-dance x2. Oddzielny gcd.
Consussion Blow

Zadaje teraz dmg.

Revenge/Devastate

Talent daje 10/20/30% szans na odświeżenie darmowego Shield Slama gdy uderzamy z tych skilli. Rotacja tanka teraz opiera się na procu tego talentu (Sword and Board).

Disarm

Talent zwiększa dmg taken celu o 5/10%. W sam raz na Hodira.

Thunder Clap

Cd zwiększone z 4 sec do 6 sec. Trafia we wszystkie targety wokół warka. Uderzenia mogą być critami. AP zwiększa obrażenia.

Mocking Blow

Używalne w Defensive Stance. Żegnaj stance-dance x3.

Challening Shout

Cd zmniejszone z 10 minut do 3 minut.

Shield Bash

Nie zadaje dmg. Oddzielny gcd.


2. Nowe skille.

Vigilance

Nowy buffek. Rzucamy go tylko na jedną osobę (nie można na siebie). Transferuje 10%/15% aggro osoby z Vigilem (potocznie "vaginą" do tanka. Zmniejsza otrzymywany dmg tej osoby o 3%. Jeśli osoba z Vigilem oberwie to resetuje się nam cd na Taunta.
Zawsze go dawałem na spreja, shamka ele lub locka destro. Jeśli są 2 warki tanki w raidzie z Vigilem, to jeden rzuca Vigila na drugiego. W ten sposób aggro nadal jest (lekko może spaść) a Taunt jest ciągle u jednego z nich odświeżany.

Heroic Throw

Skill służący do pullania. Zadaje dmg, jest skillem ranged. Talent daje szansę na silence celu.

Shattering Throw

Ciekawy skill. Castowany. Niszczy bańki palka czy Ice Blocki maga. Jeśli cel nie ma żadnych niezniszczalności na sobie, to na 10 sekund zostawia debuffa, który zmniejsza armor o 20%. Minihero dla physical dpsów. Stackuje się z Sunderem.

Shockwave

AoE. Zadaje dmg i stunuje wszystkie cele przed warkiem. Nie jest wg mnie częścią rotacji. Najlepiej zebrać mobki tak, żeby stały w jednej linii, walnąć Shockwave'a i poprawić Clapem.

Enraged Regeneration

Gdy mamy na sobie Blood Rage albo Enrage możemy użyć tego skilla by zregenerować w czasie 20% max hp. Glyph zwiększa tą regenerację o 10%. 3 min cd.

3. Inne zmiany w mechanice.

Mamy teraz zdolność wpadania w enrage. Każdy block, parry i dodge ma 50/100% szans, że nasz dmg zwiększy się o 5/10%. Enrage można wykorzystać do Enraged Regeneration.
Damage Shield sprawia, że blocki i hity zadają obrażenia atakującym w postaci 10/20% block value. Jak dla mnie 20% z tych 2k to za mało. Wolałem całkowicie to wywalić i dać 2pkt w co innego.
We wszystkich niemalże itemach tankowych pojawił się Strength. Zwiększa block value i ap - czyli generowane aggro. Spotkacie na Ulduarze 10 rękawice z Armor Penetration (ArP, kiedyś Ignore Armor) - nie wiem po co to w nich dali.
Nasze blocki mogą być teraz critami (talent). Crity blockują 2 razy więcej dmg.

4. Buildy.

http://wow-space.info/menu/kalkulator#w ... 1330112321
Taki podstawowy. Niektórzy jednak wolą coś takiego:
http://wow-space.info/menu/kalkulator#w ... 1330112311
20% większy dmg z critów kosztem mniejszej szansy na block i słabszego Damage Shield.

Jest jeszcze jeden dosyć eksperymentalny build:
http://wow-space.info/menu/kalkulator#w ... 0002125210
O co w nim chodzi? Revenge ma normalnie 5 sekund cd. Talent w arms zmniejsza go do 1 sekundy!!! Bardzo fajny build, który stosuję na bossy typu dps race (Patchwerk, Loathe. Nie próbujcie w tym tankować trashów czy bossów castujących, bo nie wypali. Stackujemy 5 razy Sundera (bo Deva nie ma) i spamujemy Revengem. 4k co sekundę. Mniam!

5. Sprzęt.

Zapomnijcie o stackowaniu dodge'a, parry czy shield blocka. W WotLKu na staty tankowe zostało nałożone DR (Diminishing Returns). Sprawia to, że im więcej mamy dodge/parry/block tym więcej potrzebujemy ratingu żeby wzrosły o 1%. Jak więc dobrać najlepsze zestawienie?

Istnieje prosta zależność. Od naszego dodge odejmujemy 10%. Od parry też odejmujemy 10%. (ofc jeśli macie dane talenty w zwiększenie tych statów i tak, wiem że w talentach jest 5%) Dzielimy dodge przez parry (o 10% zmniejszone) i staramy się żeby wynik był równy 1,8. Im bliżej nam do tej liczby, tym większy avoidance. Jeśli wynik jest mniejszy od 1,8 to trzeba zwiększyć dodge, jeśli wynik jest większy - zwiększamy parry.

Ze względu na siłę bossów oraz fakt, że głównie spellują (nie da się uniknąć spella) warrior tank inwestuje głównie w stamę. Metagem bierzemy nie z defem i 5% shield block value tylko stama + zwiększony armor.

Każdy niebieski socket 30 stamy, żółty 15 stamy + 10 hita/defa, czerwony 15 stamy + 10 dodge/parry.

Trinket z Azjol-Nerub z 2 bossa (111 stamy około + zmniejszenie obrażeń przy odpaleniu) i ten EoHowy (jak zegarek z Moroesa). Jeśli nie macie def capa, który wynosi 540 to polecam trink z Thadka 10. Na Naxx 25 dropi trink z armorem + zwiększenie hp przy użyciu, ale to bardziej druidowe. Z Sapphirona 25 dropi trink z parry, który przy użyciu też zwiększa parry - nawet niezły.

Zazwyczaj unikam itemów z shield block ratingiem, ale chętnie biorę te z shield block value. Więcej aggro i redukuje dmg.

Hit cap to około 260 (8%), a soft Exp cap to 26 (6,5%).

Tarcza za EoHy lub z CoS (Culling of Stratholme).
Tarcza z Patchwerka 25 > tarcza z Kelthuzada 25. Choć ta z Kela jest ładniejsza

Broń z UP (Utgarde Pinnacle) a potem z Naxxa 10 (z Gothica chyba).

Back najlepiej z trashy Naxx 25. Niby shield block, ale dopiero za EoVy jest lepszy.

Resztę sprzętu dobieracie wg własnych upodobań ; )

6. Bossy

Jak wyglądają walki z poziomu tanka? Większość jest wg mnie nudnawa. Najciekawsze do tankowania bossy to: Grobbulus, Gothic, Horsemeni, Ignis (jako offtank), XT Hard Mode, Iron Council (tankowanie Brundira czyli stunlock \o/), Thorim i Freya. Yogg-Sarona nie biłem, ale tank ma trudniejszą robotę tylko w 1 fazie.

I jeszcze to co jest najważniejsze w tankowaniu czyli utrzymanie agrro i co go najwięcej powoduje:

Thread
Devastate 1 - 1042
Devastate 2 - 1253
Devastate 3 - 1475
Devastate 4 - 1711
Devastate 5+ - 1961
Sunder Armour - 975
Revenge - 4522
Shield Slam - 7242
Conc. Blow - 3385
Shockwave - 3164
Auto attack - 882
Heroic Strike - 2599
Thunderclap - 2605
Heroic Throw - 3417
Damage Shield - 542


War fury najłatwiejsza postać DO DPSu ;D


siema wielu warkow pyta o rotacje wiec zaczne od niej
Bloodthirst Whirlwind Slam Heroic strike
opis
Bloodthirst od kiedy cd na bt został zniżony na 4 sec., to do niego będziemy dopasowywać swoją rotacje. Priorytet, priorytet, priorytet. Im więcej zabawek odpalonych tym dmg większy
Whirlwind - drugie miejsce jeśli chodzi o nasza rotacje. Wielki dmg przy cd 10 sec., więc nie będzie tutaj problemu żeby wpasować go do rotacji. Whirlwind jako nr 1 jest na większą ilością targetow, świetne aoe lecz zbyt silne czytaj< dead
Slam daje bardzo duży dps Ze slam alertem nie ma z tym najmniejszego problemu Dlaczego nie odpalamy go od razu? Po pierwsze instanta mamy przez 5 sekund czyli sprawdzamy czy nie spalimy w tym czasie whirla, który sie kończy za 2 sek i tuz po nim bt, a dopiero slama który jeszcze trwa jakieś 2 sekundy. Trzeba to ćwiczyć, najlepiej na kukle, gdyż przy dobrej wprawie zaczyna to wyglądać bardzo ładnie w dpsie.
Heroic Strike odpalamy tylko wtedy gdy mamy nadwyżkę rage. Wiadomo że jak mamy 20-40 rage nie odpalamy hc, bo nie będzie wystarczająco energii na whirla czy bt, co jest priorytetem
STRENGHT CZY ARP
JESLI MASZ SPOKO gear i wycisniesz dużo arp z setu nie wnikaj i pakuj all w arp do 100% jesli set malo ciekawy pakuj w sile tu trzeba pamietac ze arp procuje z sily ,wiec bardziej opłaca sie w strenght
STATY
8% LUB 5% JESLI MASZ 3 TALENTY W HITA
26% expertise by uniknąć dodge czy parry by uniknąć dodgow potrzebujemy 214 expertise rating (26 expertise), a żeby uniknąć parry 492 rating (60 expertise =26%
35% MINIMUM !!!
-na koniec siła, Bez capa na exp i hita nic nam z tej siły, gdyż ma ona użycie jak umiemy trafić WIEC czym wiecej tym lepiej

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dss.pun.pl www.liga-k2.pun.pl www.mysek550i.pun.pl www.desingera.pun.pl www.superstulatek.pun.pl